Hak
  • System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek

System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek

Innowacyjne rozwiązanie techniczne do kompleksowego prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek zaprojektowano dla zwiększenia wydajności oraz bezpieczeństwa prowadzenia procesu wymagającego dużych sił i zaawansowanych narzędzi.

Zapytaj o produkt
Parametry systemu Wartość
Parametry urządzenia 
(gabaryty, nośność, sterowanie, zasilanie, prędkości pracy)   
Zgodnie z wymaganiami
Nr katalogowy GL123548

 

System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek

Innowacyjne rozwiązanie techniczne do kompleksowego prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek zaprojektowano dla zwiększenia wydajności oraz bezpieczeństwa prowadzenia procesu wymagającego dużych sił i zaawansowanych narzędzi.

Proces prostowania ścian i obwodzin wagonów-węglarek to jeden ze stałych elementów konserwacji tych środków transportu węgla i kruszyw. Zaprojektowane i wykonane urządzenie pozwala na prostowanie "na zimno" poszycia metalowego oraz górnych obwodzin wagonów towarowych. Proces realizowany jest z zastosowaniem rozmieszczonych na suportach siłowników hydraulicznych z możliwością zmiany ich pozycji oraz regulacji mocy działania. 

 
CECHY SYSTEMU HYDRAULICZNEGO PROSTOWANIA WAGONÓW

  • konstrukcja stalowa rozwiązania ma gabaryty pozwalające na objęcie jednorazowo całego wagonu - w trakcie procesu prostowania unieruchomiony wagon znajduje się wewnątrz stanowiska i nie wykonuje żadnych ruchów,
  • poszczególne ogniwa konstrukcji zespolono belkami dolnymi, na których posadowione jest torowisko najazdowe dla wagonów, stanowiące integralną część urządzenia,
  • z bocznych stron urządzenia zainstalowano suporty wyposażone w siłowniki hydrauliczne, każdy z indywidualnym sterowaniem, służące do bezpośredniego, mechanicznego prostowania zniekształceń ścian wagonu - każdy z supportów może być przemieszczany w pionie oraz poziomie,
  • do blokowania wagonu oraz do usztywnienia i rozpychania wklęśnięć ścian i obwodziny górnej służy support wewnętrzny, przemieszczany na całej długości wagonu przez motoreduktory,
  • po obu stronach urządzenia znajdują się pomosty obsługowe, zapewniające łatwy dostęp operatorów do prostowanych wagonów,
  • samoistne wtoczenie bądź wytoczenie wagonu przed wycofaniem wszystkich podzespołów w położenia spoczynkowe uniemożliwia blokada mechaniczna,
  • możliwe awaryjne zatrzymanie pracy urządzenia wyłącznikiem STOP
  • sterowanie pracą urządzenia odbywa się z poziomu roboczego (pulpit sterowniczy), support wewnętrzny jest sterowany radiowo
  • możliwość wykonania systemu w różnych konfiguracjach gabarytowych oraz siłowych.

KORZYŚCI Z ZASTOSOWANIA SYSTEMU

  • zwiększenie wydajności procesu prostowania wagonów,
  • zwiększenie dokładności procesu,
  • automatyzacja procesu, poprzez zadanie szeregu czynności w trybie autonomicznym, 
  • kompaktowość - kompleksowy system o dowolnych gabarytach do szybkiej zabudowy i uruchomienia,
  • zwiększenie bezpieczeństwa pracy.

 ZASTOSOWANIE

  • w procesach prostowania ścian i obwodzin wagonów towarowych służących do transportu węgla, skał i kamieni oraz kruszyw,
  • w procesach prostowania zniekształceń konstrukcji stalowych o określonych gabarytach.

 

 

 

Wyślij zapytanie ofertowe

Sprawdź również

Manipulator do badań RTG stali
System manipulatorów z obrotnikiem detali
System technologiczny automatycznego zacierania betonu
System hydraulicznego prostowania wagonów węglarek
System transportu koszy wysokiego składowania
System dźwignikowy
System automatycznego poziomowania ładunku
Omnikierunkowy system transportowy
System manipulatorów trzpieniowych

Zapisz się do newslettera